søndag 15. mars 2020

Det var i en vanskelig periode av livet mitt at jeg begynte å rydde opp hjemme. Jeg var langvarig hjemme med et sykt barn og følte meg betydelig isolert fra omverdenen.  Etterhvert trengte jeg å ha et prosjekt utover det å være mamma og hjemme-lærer, et prosjekt som bare var mitt og det prosjektet ble rydding.

Kanskje du også trenger noen egne prosjekter utover det å være forelder, lærer, rektor, aktivitetsleder, kokk m.m? Kanskje føler du ofte på at det er ting du skulle tatt tak i, men som du aldri har tid til. Muligens har du den tiden nå?

Jeg legger ut små ryddeprosjekter i gruppa. Noen vil passe for deg og noen vil ikke. Jeg blir glad om du responderer på aktivitetene du liker ved å trykke "skal" på utfordringene og gjerne en tommel opp når oppdraget er utført. Da vet jeg om jeg treffer på de behovene dere har for oppmuntring der ute.

La oss sette i gang, se bare hvor glade disse to fyrene er for å rydde litt :)

Datteren min har klippet bort bildet av tannbørsten fra denne boka, for hun syntes det var så skummelt. Men dette fikk bli, noe som er et godt tegn for det blir nok noen ryddeprosjekter på ungene gjennom denne perioden også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar